Black Friday i Cyber Monday ukratko: mobile obara rekorde!
Mobile oborio prodajni rekord
Black Friday i Cyber Monday, jedne od središnjih točaka blagdanske shopping sezone, sad su iza nas. Marketingaši i trgovci dali su sve od sebe da pronađu najbolje strategije za osvajanje pažnje suvremenih potrošača, ali i njihovih novčanika. Više no ikad, brandovi rade na individualizaciji kako bi svakom kupcu ponudili pravi proizvod u pravo vrijeme, te maksimalno iskoristili svaku interakciju.
Rekordna prodaja putem mobilnih uređaja ostvarena na Black Friday i Cyber Monday nije slučajnost. Ona je rezultat truda koji je tisuće publishera i marketinških stručnjaka uložilo u stvaranje marketinških strategija dizajniranih da privuku pažnju kupaca tijekom tog perioda. S druge strane, potrošači su pregledavajući web putem mobilnih uređaja nailazili na njihove oglase, što je rezultiralo povećanim prometom na stranicama oglašivača.
Black Friday prestigao Cyber Monday po broju pretraživanja za kupovinu putem mobilnih uređaja
Prema izvješću Salesforcea, Black Friday je imao najveći broj mobilnih pretraživanja za kupovinu u cijelom studenom, prestigavši tako Cyber Monday, dotad poznat kao najvažniji dan za digitalni shopping u godini. Objašnjenje za ovakav rasplet leži u dvije ključne promjene: potrošači su pomaknuli svoju digitalnu potrošnju na Black Friday, a i sami su trgovci tom danu pristupili kao ključnom danu za digitalnu kupovinu.
Mobilno oglašavanje dovelo i do povećanja prometa u fizičkim trgovinama
Osim traženja najboljih online ponuda, potrošači su se okrenuli mobilnim kanalima i kako bi pronašli najbolje ponude u fizičkim trgovinama. U usporedbi s prosječnim vikendom u studenom, promet u fizičkim trgovinama porastao je za 65% na Black Friday, što pokazuje da kupci i dalje vole obilaziti trgovine radi blagdanskog shoppinga. To dokazuje i primjer našeg klijenta iz Hrvatske koji je iskoristio mobilno oglašavanje kako bi privukao kupce u svoje fizičke trgovine.
Harvey Norman koristio je mobilno oglašavanje u obje kampanje. Dio njihove kampanje za Cyber Monday bio je full-screen HTML5 interaktivni banner čija je svrha bila potaknuti korisnike na interakciju. Korištenjem zabavne kreative prilagođene iskustvu korisnika mobilnih uređaja, ciljana publika imala je priliku informirati se o ponudi na originalan i zanimljiv način.
Sve više kupaca obavlja kupovinu putem mobilnih uređaja
Poanta je jasna – sve više kupaca odabire mobilne uređaje kao sredstvo blagdanske kupovine, a njihov će udio u prodaji zasigurno nastaviti rasti. Preostaju još samo tri tjedna do Božića 2016. i tek nekoliko mjeseci do većih blagdana u 2017. godini. Ukoliko već niste, krajnje je vrijeme da pripremite sebe, svoju tvrtku, web stranice i aplikacije!