Case Study: Pan-pek “Savršeni Doručak”

Klijent

Pan-pek d.o.o. je vodeće hrvatsko poduzeće u proizvodnji pekarskih i slastičarskih proizvoda. Poduzeće nudi široku paletu proizvoda – od osnovnih do specijalnih vrsta hljeba i peciva, svježih i pakovanih kolača i torti, do proizvoda po narudžbi. Kako bi podržali svoj cilj: prepoznati i zadovoljiti potrebe svojih korisnika, Pan-pek se pouzdao u rješenje za promovisanje brenda na zabavan i privlačan način kojeg nudi ClickAttack.

pan-pek case study clickattack

Izazov

Pan-pek je odlučio iskoristiti mobilno oglašavanje na ClickAttack platformi kako bi osigurao prednost brenda pred konkurencijom. Njihov cilj bila je mobilna oglasna kampanja koja neće samo doprijeti do potencijalnih i postojećih korisnika putem mobilnog interneta, već ih zabaviti na kreativan način, te kao krajnji cilj dovesti fizički promet u Pan-pek prodajna mjesta. Uzevši u obzir da su pekarski proizvodi kategorija koja cilja široku publiku, svatko je bio potencijalan kupac. Poruka koja se dostavljala mobilnom kampanjom morala je biti pažljivo odabrana kako bi uhvatila pažnju kompletne publike. Kampanja je morala pratiti Pan-pek brend identitet i postojeće vizuelne elemente te uključiti nove proizvode u ponudi.

Rješenje

Kreativni tim ClickAttacka je za Pan-pek mobilnu oglasnu kampanju stavio fokus na korisnika u pokretu. Koristili smo rich-media animirane efekte kako bismo uhvatili pažnju mobilnih korisnika od ranog jutra. Pan-pek promotivne akcije dostavljene su direktno na mobilne uređaje korisnika, ciljajući one koji su izašli iz kuće a nisu stigli doručkovati, ili žele već sad kupiti snack za pauzu za ručak. U tom smjeru, kreativni koncept za interaktivni mobilni oglas je na jedinstven i relevantan način koristio pokrete specifične za mobilne uređaje. Mobilni korisnik morao je „očistiti“ ekran prekriven brašnom povlačenjem prsta po ekranu mobilnog uređaja. Ovom interakcijom otkrivena je skrivena poruka, koja je pokazivala kako izgleda SAVRŠENI DORUČAK. Završni korak mobilnog oglasa sadržavao je poziv na akciju koji je vodio na listu svih Pan-pek prodavnica. Cilj interakcije bio je da učinkovito generiše angažman korisnika te da ga podstakne da svrati do najbliže Pan-pek prodavnice.

Kao rješenje ponuđen je posebno prilagođen interaktivni HTML5 oglas – SCRATCH. Oglas je kroz ClickAttack mobilnu oglašivačku platformu dostavljen do pametnih telefona mobilnih korisnika i omogućio Pan-peku da se poveže sa svojim korisnicima na jedinstven i zanimljiv način.

Rezultati

Prva Pan-pek mobilna kampanja postigla je velik uspjeh u angažmanu mobilnih korisnika. Uspjela je zainteresovati i informisati korisnike te istovremeno podstaknuti namjeru. Rezultati pokazuju da su se korisnici aktivno uključili u mobilni oglas te se postigla stopa interakcije od 31,77%, što je 168% više od prosjeka industrije.

GIF-3

Nakon kampanje

Provedena je analiza angažmana s rich-media oglasom te su na osnovu podataka identifikovani segmenti s visokom performansom po pitanju stranica, mobilnih operatora, uređaja i geografije. Na osnovu rezultata, kampanja je proširena s tri dodatne prilagođene oglasne jedinice, od kojih je svaka ciljala drugačiju publiku.

Ciljana publika: Srednjoškolci i mladi

Kreativni koncept: Učiniti Pan-pek preferiranim zalogajem tokom velikog odmora u školi, u slatkoj ili slanoj verziji

Format oglasa: Full Screen animirani GIF

CTR: 20,75%GIF-2


Ciljana publika:
Zaposleni

Kreativni koncept: Savršeni početak radnog dana uključuje kafu i slatki kroasan iz Pan-peka

Format oglasa: Full Screen animirani GIF

CTR: 18,41%

GIF-31


Ciljana publika:
Zaljubljenici u kuhanje i porodično orijentirane osobe

Kreativni koncept: Eksperimentisanje sa specijalnim vrstama hljeba dostupnima u Pan-pek prodavnicama

Format oglasa: Full Screen animirani GIF

CTR: 20,26%

GIF-4

Na osnovu analize svih kreativa i formata oglasa u kampanji, možemo zaključiti da je efikasnost kampanje veća kad se korisnici angažiraju putem interaktivnog HTML oglasa.

Jeste li već integrirali mobilno oglašavanje u svojim marketinškim kampanjama? Kontaktirajte nas i naručite kampanju!

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima svijeta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Zmaja od Bosne bb
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Telefon:+387 33 610 637
Email: info.ba@clickattack.com

Saznaj više