Case Study Podravka: Inteligentni Mobilni Targeting

Ciljna grupa je bitna

Zamisli da možeš koristiti budget za oglašavanje samo na one korisnike koji su zainteresirani za tvoj proizvod. Da možeš targetirati korisnike direktno i inteligentno.

Vrijeme je da zaboravimo na oglašavanje u kojem ispucavamo impresije koje možda i ne dosegnu naše potencijalne korisnike. Čak i digitalno oglašavanje, sa svim svojim prednostima, izgleda kao reklama na sportskim događanjima ako ne koristi targetiranje kako bi doseglo pravu publiku. Od svih koji vide reklamu, možda je dvoje uistinu zainteresiranih

mobilni targeting

Zato pričamo o novoj generaciji targetinga. Osim po danu u sedmici, vremenu u danu, mobilnom operatoru ili mobilnom uređaju, sada možeš targetirati korisnike još inteligentnije. Kad kažemo inteligentnije, mislimo na mogućnost targetiranja korisnika pomoću raznih vanjskih trigera. Na primjer, rezultata na sportskim događanjima, vremenskoj prognozi ili podacima s berze. Ili pomoću nekih od mnoštva drugih raspoloživih vanjskih faktora.

U suradnji s Podravkom proveli smo nedavno jednu takvu kampanju u Hrvatskoj koja je koristila inteligentno targetiranje. Za njihov brand Podravka Juhe osmislili smo mobilnu kampanju koja je koristila vremensku prognozu te su se, ovisno o vremenskim prilikama, prikazivali različiti baneri. Ovisno o tome je li vani bilo sunčano, oblačno, kišno ili olujno, te je li bio dan ili večer, korisnicima su se prikazivali baneri s odgovarajućim kreativama i različitim juhama.

mobilni targeting

mobilni targeting

Uz ovaj inteligentni mobilni targeting, iskoristili smo i geo-lokacijski targeting te smo kampanjom ciljali samo korisnike na željenim lokacijama. Uz CTR od 19,93%, kampanja je bila pravi pogodak. Ali priča nije završila ovdje. Nakon što su korisnici kliknuli na baner, došli su na responsive landing stranicu gdje ih je dočekala kreativa koja se nastavljala na priču s banera kroz HTML5 animaciju. Na landing stranici su korisnici mogli pronaći i više informacija o svim supama te video koji prati kampanju.

Ova kampanja je dokaz kako se pametnim korištenjem targetinga i mobilno optimiziranom kreativom mogu dostići izvanredni rezultati.

Želite i vi ovakve rezultate? Javite se i napravit ćemo mobilnu kampanju za vas!

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima svijeta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Zmaja od Bosne bb
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Telefon:+387 33 610 637
Email: info.ba@clickattack.com

Saznaj više