ClickAttack Godišnji Izvještaj 2015: Najbolji alat za donošenje odluka u mobilnom oglašavanju
Dobar marketing sastoji se dijelom od iskustva, dijelom od intuicije i dijelom od podataka. Tim ClickAttack-a vam donosi podatke koji će olakšati sve vaše odluke o mobilnom oglašavanju u SEE i povećati njegovu isplativost.
Kako koristiti ClickAttack Godišnji Izvještaj
Godišnji izvještaj pripremili smo kako bi brandovima i agencijama omogućili uvid u ponašanje mobilnih korisnika u regiji. Koji tipovi mobilnih oglasa imaju najbolje rezultate, kako izgledaju kreative na koje su korisnici najbolje reagirali, kakva je interakcija s HTML5 oglasima. Ovi podaci pomoći će donositeljima odluka o marketinškim budžetima kako bi što učinkovitije iskoristili mobilni kanal.
Mediji i mobilni developeri kroz Izvještaj mogu saznati koji su modeli mobilnih uređaja najpopularniji te na koje se operativne sisteme moraju fokusirati kod planiranja mobilnih aplikacija. Izvještaj također pruža uvid u udio mobilnog oglašavanja po industrijskim vertikalama, što može dati uvid u postojeće niše u kojima spremne za eksploataciju.
To je samo dio informacija koje Godišnji Izvještaj nudi. U njemu ćete pronaći nekoliko informacija relevantnih ne samo za mobilno oglašavanje već i razvoj mobilnih kanala. Podatke koje donosi koristit će svima koji na bilo koji način sudjeluju u mobilnoj revoluciji SEE regije.
Prikupljanje podataka
Svi podaci u ClickAttack godišnjem izvještaju prikupljeni su putem internog Business Intelligence sustava kojim pratimo sve kampanje koje su isporučene putem našeg Mobile Ad Servera tijekom 2015. godine. ClickAttack je trenutačno prisutan u osam zemalja regije, no neke zemlje su dodane kasnije tijekom 2015. te nije isporučen dovoljan broj kampanja koji bi omogućio prikaz relevantnih podataka za zemlju u pitanju. Iz tog razloga se podaci za neke od zemalja ne prikazuju u svim dijelovima Izvještaja.