Gurui mobilnog oglašavanja u Zagrebu
Živimo u vrijeme kada je život bez mobilnog telefona teško zamisliv, a potrošači nikada nisu bili izbirljiviji i zahtjevniji. Privlačenje njihove pažnje nikada nije predstavljalo veći izazov.
Tradicionalne metode oglašavanja su djelimično dorasle tom izazovu. Međutim, mobilno oglašavanje je prilagođeno modernom potrošaču i doživljava strašan uzlet. Samo u Europi u 2013 je prema podacima IABa zabilježen rast od 123%, dok će prema nekim procjenama vrijednost mobilnog oglašavanja na globalnom nivou dostići 42 milijarde dolara od 2017. Broj korisnika mobilnih uređaja i količina vremena koju korisnici potroše na njima u eksponencijalnom su porastu. To su činjenice koje marketinški stručnjaci ne smiju zanemariti.
Ovo je samo detalj šire slike na koju želimo ukazati marketinškim liderima u regiji i MAD konferenciju organizujemo upravo sa tom namjerom. Zato na MAD konferenciju dovodimo vodeće evropske stručnjake u mobilnom oglašavanju:
– Alex Newman, Head of Mobile, OMD International, OMG EMEA, UK, dobitnika nagrade Valencia Festivala Medija, Cannes Lions nagrade, itd.
– Ilicco Elia, Head of Mobile, DigitasLBi, izglasan 2. najutjecajnijom osobom mobilnog oglašavanja u UK.
– Jascha Samadi, Managing Director / osnivač, apprupt GMBH, stručnjak iz područja digitalne industrije u Njemačkoj
– Mark Brill, Strateg & konsultant za mobilno oglašavanje, Brandemotivity, BCU Future Media, UK, sa 21 godinom iskustva u digitalnim kanalima i 11 godina u mobilnom sektor
Na konferenciji ćeš imati priliku vidjeti i čuti experte mobilnog oglašavanja. Pričat će o interesantnim temama:
✓ Šta je to drugačije što nudi mobilno oglašavanje?
✓ Mobilno oglašavanje kao dio digitalne marketinške strategije
✓ Primjeri iz prakse sa izvanrednim rezultatima
✓ Inovativne mobilne strategije
✓ iBeacons – budućnost proximity marketinga
✓ U borbi desktopa i mobilnog, zašto mobilno oglašavanje uvijek pobjeđuje?
Vidimo se na MAD konferenciji!