Internet postaje najveći oglašivački medij
Do 2017. godine internet će biti najveći oglašivački medij širom svijeta. Internet je već prošle godine postao dominantan medij u odnosu na cjelokupni oglasni prostor u 7 zemalja.
“Glavni pokretač rasta interneta je mobilno oglašavanje. Između 2015. i 2017. godine predviđamo da će mobilno oglašavanje više nego udvostručiti svoj udio u globalnom ulaganju u oglašavanje. Desktop će se zadržati u jednakom omjeru kao što je i sada, ali svim ostalim medijima će se udio smanjiti nauštrb rasta mobilnog oglašavanja. Mobilni uređaji su istovremeno pokretačka sila koja stimulira rast cijelog tržišta, te će doprinijeti 70% ukupnog svjetskog rasta potrošnje za oglašavanje za period od 2014. do 2017. godine.” – objavio je ZenithOptimedia u svom izvještaju.
Globalni porast potrošnje za oglašavanje doživjet će rast od 4.2% i dostići 531 milijardi dolara u 2015., na što se očekuje rast od dodatnih 5.0% u 2016. godini.
Steve King, CEO ZenithOptimedia kaže da vrijeme koje ljudi provode gledajući online video na svojim tabletima i pametnim telefonima raste, pa oglašivači mijenjaju svoje budžete za online oglašavanje kako bi pratili ovaj trend. Penetracija internet uređaja i nove tehnologije oglašavanja daje oglašivačima nove mogućnosti za komunikaciju s potrošačima.
ClickAttack već nekoliko godina omogućuje mobilno oglašavanje na području cijele regije. Ukoliko još uvijek niste iskusili mogućnosti koje ovaj tip oglašavanja nudi, kontaktirajte nas pa ćemo vam pokazat.