Internet postaje najveći oglašivački medij

Do 2017. godine internet će biti najveći oglašivački medij širom svijeta. Internet je već prošle godine postao dominantan medij u odnosu na cjelokupni oglasni prostor u 7  zemalja.

“Glavni pokretač rasta interneta je mobilno oglašavanje. Između 2015. i 2017. godine predviđamo da će mobilno oglašavanje više nego udvostručiti svoj udio u globalnom ulaganju u oglašavanje. Desktop će se zadržati u jednakom omjeru kao što je i sada, ali svim ostalim medijima će se udio smanjiti nauštrb rasta mobilnog oglašavanja. Mobilni uređaji su istovremeno pokretačka sila koja stimulira rast cijelog tržišta, te će doprinijeti 70% ukupnog svjetskog rasta potrošnje za oglašavanje za period od 2014. do 2017. godine.” – objavio je ZenithOptimedia u svom izvještaju.

Globalni porast potrošnje za oglašavanje doživjet će rast od 4.2% i dostići 531 milijardi dolara u 2015., na što se očekuje rast od dodatnih 5.0% u 2016. godini.

Steve King, CEO ZenithOptimedia kaže da vrijeme koje ljudi provode gledajući online video na svojim tabletima i pametnim telefonima raste, pa oglašivači mijenjaju svoje budžete za online oglašavanje kako bi pratili ovaj trend. Penetracija internet uređaja i nove tehnologije oglašavanja daje oglašivačima nove mogućnosti za komunikaciju s potrošačima.

ClickAttack već nekoliko godina omogućuje mobilno oglašavanje na području cijele regije. Ukoliko još uvijek niste iskusili mogućnosti koje ovaj tip oglašavanja nudi, kontaktirajte nas pa ćemo vam pokazat.

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima svijeta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Zmaja od Bosne bb
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Telefon:+387 33 610 637
Email: info.ba@clickattack.com

Saznaj više