Mobilni uređaji u centru naše svakodnevice
Korištenje mobilnih uređaja više nije samo nešto što radimo usput. Postalo je neizostavni dio svakodnevice, koji utječe na to kako mislimo, kupujemo, družimo se i krećemo u prostoru. Upravo zbog toga regionalni brandovi ne mogu sebi priuštiti zanemarivanje mobilnih korisnika, kao dijela svoje publike.
Razmišljati o mobilnom oglašavanju kao ekstenziji desktopa je pogrešno. Mobilno oglašavanje ima svoj zaseban set vrijednosti, pravila i mogućnosti, koja je nužno koristiti kako bi se postigao maksimalni engagement korisnika. Jedna od mogućnosti u kojima je mobilno oglašavanje neuporedivo učinkovitije od bilo kojeg drugog medija je precizno targetiranje.
Kako bi brandovi mogli precizno targetirati svoje korisnike, potreban im je uvid u podatke o regionalnim mobilnim korisnicima. ClickAttack Q report je trenutačno jedini izvještaj koji donosi podatke o mobilnim korisnicima u regiji.
Clickattack je prva i najveća regionalna mobilna oglašivačka mreža koja brandovima omogućava pristup do mobilnih korisnika, te pruža usluge kreative za mobilne kampanje, dok medijima pruža usluge izrade mobilnih portala, aplikacija, dediciranih landing stranica i igara.
ClickAttack Q report je kvartalni pregled mobilnih trendova i korisnika u regiji koji omogućuje planiranje i precizno targetiranje kampanja, postizanje maksimalnog odgovora mobilnih korisnika i optimiziranje marketinškog budžeta.
Q report preuzmite tu.