“Ne stavljajte poslovne potrebe ispred potreba svoje publike” – Robert Agosti

Imate li već kartu za ovogodišnju DAM konferenciju? Ako ste ljubitelj digitalnog marketinga, ne smijete propustiti fantastičan program koji smo za vas priredili već treću godinu za redom.

Među eminentnim govornicima ovogodišnje konferencije nalazi se i Roberto Agosti, Mobile Director kompanije Manning Gottlieb OMD. Roberto iza sebe ima više od pet godina uspješnog rada u mobilnoj industriji, a mi smo rado iskoristili priliku za kratak intervju. Pročitajte Robertovo mišljenje o važnosti mobilnih aplikacija i pripremite svoja pitanja jer DAMconf uskoro počinje!

  1. Što te privuklo mobilnim aplikacijama i igrama?

Aplikacijama su me privukli drastični efekti koje mogu imati na živote ljudi, te načini na koje su katalizirale toliko novih promjena u ponašanju. Te promjene preoblikuju naš svijet i mijenjaju same temelje već etabliranih industrija. Kad pomislite na Facebook, Aibnb, Uber, Classpass, Snapchat, WeChat i njihov globalni utjecaj, kako ne biste bili zainteresirani?

Što se tiče igara, bile su pioniri mobile aplikacija, pri čemu je igra Angry Birds potpuno promijenila našu definiciju gaminga i gamera.

Nekad se gamere prilično usko definiraniralo kao tinejdžere koji igraju PlayStation u svojim podrumima, dok danas igre privlače oba spola i sve generacije. Dokaz ove promjene je činjenica da mobilne igre najčešće igraju žene starije od 35 godina.

Uz bolje poznavanje igara, popularizirana je i gamifikacija koja inkorporira razne okidače (poput nagrada) u aspekte naših života koji u teoriji nemaju puno veze s igrama. Jedan primjer je Starbucks aplikacija lojalnosti. Ona potiče korisnike da posjete Starbucks određeni broj puta tokom jedne sedmice kako bi osvojili dodatne bodove u okviru programa lojalnosti. To je jednostavan izazov koji nagrađuje publiku istovremeno gradeći obrazac ponašanja profitabilan za brend.

Upravo ovakav širi pogled na igre smatram nevjerojatno uzbudljivim, a pojavom VR/AR-a i ulogom koju će mobile imati u tome, mogućnosti se čine beskrajnima.

  1. Šta su tačno zombie aplikacije?

Zombie aplikacije su one aplikacije koje je moguće pronaći samo traženjem specifičnog tipa aplikacije ili direktno, pretraživanjem njenog imena. To znači da se takva aplikacija neće pojaviti u app storeu kada korisnici pretražuju ostale kategorije.

Problem proizlazi iz činjenice da u app storeu postoji velik broj aplikacija, dok je broj mjesta na listama kategorija ograničen. Od miliona aplikacija namijenjenih iOS i Android uređajima, više od 80% ima status zombie aplikacija. To znači da se svaka nova aplikacija mora znatno potruditi kako bi je korisnici pronašli i koristili.

  1. Kada bi mogao dati jedan savjet brendovima koji žele kreirati aplikaciju, koji bi to savjet bio?

Zašto bi ljudi htjeli imati vašu ikonu na ekranima svojih uređaja? Pored ogromne konkurencije i činjenice da, u prosjeku, ljudi redovito koriste tek 5-6 aplikacija, zašto bi netko preuzeo, koristio i zadržao baš vašu? Bez obzira na to apelira li vaša aplikacija na već iskušana korisnička ponašanja ili nastoji pokrenuti nova, zapamtite da ne smijete staviti vlastite poslovne potrebe ispred potreba svoje publike.

  1. Prema tvom mišljenju, koje koristi, a koje opasnosti mobile ima za naše društvo?

Glavna korist leži u povezivanju i prednostima koje ono pruža. Dok se mnogi dijelovi svijeta i dalje bore s osiguravanjem pristupa internetu, činjenica da bi mnoga siromašnija područja mogla preskočiti skupu infrastrukturu koju zahtijeva fiksni internet, te prijeći direktno na mobilno povezivanje otvara vrata brojnim novim mogućnostima. To se očituje u često korištenom, no i dalje relevantnom, m-plaćanju i mobilnom bankarstvu u subsaharskoj Africi, gdje rijetko postoji pristup bankarskim objektima.

Opasnost leži u pretjeranom oslanjanju na mobilne uređaje zbog rizika vezanih uz cyber sigurnost. Kako se u sve više aspekata života oslanjamo na mobilne uređaje, želje i mogućnosti da se takvim uređajima pristupi na zlonamjeran način također rastu. Ako uzmemo u obzir činjenicu da svijet postaje sve povezaniji, šteta koju bi to moglo prouzročiti prilično me zabrinjava.

Ako želite čuti više o zombie aplikacijama, nemojte propustiti Robertovo predavanje u četvrtak u 11.10 sati. Više informacija pronađite na damconf.com. Vidimo se u četvrtak na DAMconf!

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima svijeta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Zmaja od Bosne bb
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Telefon:+387 33 610 637
Email: info.ba@clickattack.com

Saznaj više