Unapredite rezultate mobilnog oglašavanja [ClickAttack Q2 2015 report]
Kad uporedimo količinu online prometa koji dolazi sa ne-desktop uređaja sa prihodom od mobilnog oglašavanja, nailazimo na jaz koji je prevelik da bismo ga previdjeli. Srećom, postoji način da ispravimo ovu situaciju i povećamo prihode od mobilnog oglašavanja.
Postoji više razloga koji uzrokuju navedeni jaz. Jedan od njih je veličina ekrana. Obzirom da mobilni uređaji imaju znatno manje ekrane, broj oglasa koji mogu stati na tu manju površinu je manji nego kod web stranica namijenjenih desktop internetu.
Međutim, ono što mobilnim uređajima nedostaje u pogledu veličine, nadoknađuje se kvalitetom, obzirom da mobilni internet omogućava značajno naprednije opcije targetiranja nego drugi kanali oglašavanja. Upravo ove opcije targetiranja će doprinijeti pomaku od kampanja koje se baziraju na volumenu prema onima koje se zasnivaju na kvalitetu. Vrijednost kampanje se neće procjenjivati prema broju klikova, nego njihovom kvalitetu, odnosno koliko klikova će dovesti do konverzije.
Mobilna tehnologija oglašivačima omogućava da targetiraju korisnike na mjestima i u vrijeme kad imaju potrebu za njihovim proizvodima ili uslugama. Nije više potrebno čekati da korisnik dođe do svog računara. Uz mobilno oglašavanje, oglasi idu gdje god idu i mobilni korisnici.
Ostale mogućnosti targetiranja omogućavaju oglašivačima da identificiraju idealnu ciljnu grupu koristeći informacije o odabranom mobilnom uređaju i mobilnom operateru, te o lokaciji korisnika.
Postoji još jedan način kako osigurati da vaša kampanja postigne kvalitetne klikove. Koristeći kategorije sadržaja na mobilnim portalima u ClickAttack mreži, možete ciljati korisnike sa preferencijama koje su u skladu sa ciljevima vaše kampanje.
Na kraju, tu je retargeting, koji oglašivačima omogućava ciljanje korisnika koji su već ušli u prodajni krug, odnosno koji su prethodno posjetili njihovu web stranicu i time pokazali interes za njihov proizvod ili uslugu.
Najbolju početnu tačku pruža ClickAttack kvartalni izveštaj, koji donosi pregled mobilnog tržišta SEE i daje uvid u navike korištenja mobilnih uređaja u regiji.